-->

Αναζήτηση

30.6.16

Ειδομένη - Ιστορικό και Σχόλια

•   Η σιδηροδρομική γραμμή Πειραιάς - Βουδαπέστη, διακινεί σε μεγάλο βαθμό τον εμπόριο μεταξύ Ευρώπης – Κίνας, μέσω Σουέζ.
•   Είναι φτηνότερη σε κόστος, και συντομεύει τη διακίνηση 3 έως 4 ημέρες.
•   Αποτελεί πηγή εσόδων, για το μέγεθος των οποίων επικρατεί σιωπή από την πλευρά της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Ιστορικό:

  • Η διακοπή ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2015 και ήταν για μία ή δύο ημέρες.
  • Αυτό συνέχισε όλο το 2015, και κάθε φορά έκλεινε για περισσότερες ημέρες.
  • Οι μετανάστες που την ελέγχουν, συντηρούνται από το εξωτερικό
    (διάφορες οργανώσεις και ΜΚΟ χωρίς να εμπλέκεται η Ελληνική κυβέρνηση).
  • Ελικόπτερα των Σκοπίων παραβιάζουν τον Ελληνικό εναέριο χώρο στην Ειδομένη.
  • Οι μετανάστες κλείνουν και τις οδικές προσβάσεις προς Ειδομένη – Ευζώνους.
  • Δημιουργήθηκαν υποδομές παραμονής
    (αυτοσχέδια σχολείο, τζαμί, οίκοι ανοχής, προμήθεια κλιματιστικών).
  • Τον Μάϊο του 2016 η Ειδομένη έφτασε να είναι κλειστή για 70 ημέρες συνεχόμενα.
  • Η Ελληνική Κυβέρνηση χρησιμοποιεί μόνο την πειθώ για να τους μεταφέρει αλλού.
  • Η Ελληνική Κυβέρνηση τελικά επιτυγχάνει την απομάκρυνση των μεταναστών και τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής.

Σχόλια:

  • Είναι ξεκάθαρο ότι δημιουργούν βήμα προς βήμα τετελεσμένα (εγκατάσταση) γεγονότα
  • Δείχνουν ότι το Ελληνικό Κράτος δεν έχει κυριότητα και έλεγχο στην περιοχή, και ιδίως στην λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής.
  • Ο κ. Μουζάλας:
    -   είτε είναι αφελής όταν προσπαθεί να τους απομακρύνει δια της πειθούς,
    -   είτε συνεργεί διακόπτοντας προγραμματισμένα την λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής.

Προβολή:

Με τη συνέχιση της πορείας αυτής, η Ελληνική Κυβέρνηση θα αποδεχθεί ότι δεν έχει κυριαρχία στην Ειδομένη, και επομένως στα έσοδα από την εμπορευματική κίνηση, και στην αξία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Αυτός που θα ελέγχει στην Ειδομένη (ιδιωτική; ή κρατική οντότητα;), λίγες εκατοντάδες μέτρα της σιδηροδρομικής γραμμής:
  • θα αγοράσει φθηνότερα μερίδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και 
  •  θα καρπώνεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων
Αυτό μπορεί να γίνει με την ίδρυση Ελεύθερης Οικονομικής Ζώνης (ήδη νομοθετημένο από το 2013 καθεστώς) στην Ειδομένη (στην ΕΟΖ δεν έχει κυριαρχία το κράτος), και το κλείσιμο της γραμμής με πρόκληση επεισοδίων ανάλογα με τις περιστάσεις.


Λέξεις εντοπισμού: #Ειδομένη #Σχόλια