Όταν
επιστρατεύονται οι διαφημίσεις μεγάλων εμπορικών εταιριών για να μην μείνει κανείς από τις μάζες που δεν θα πειθαρχήσει στα παραγγέλματα
...
Διαφήμιση με τρία ζευγάρια ανθρώπων που διαφωνούν σε τρία θέματα Φεμινισμός. Κλιματική αλλαγή. Τρανσεξουαλισμός και «ταυτότητα φύλου».
...
Εκτός της Heineken, την ίδια ατζέντα προωθεί και η Budweiser, καθώς θέλοντας να προωθήσει την μαζική μετανάστευση (και να κάνει πόλεμο στον Τραμπ), θυμήθηκε την εποχή του Super Bowl ...
Λέξεις εντοπισμού:
- η πλύση εγκεφάλου των ΜΜΕ, η φωνές των πολιτικών, η βιομηχανία θεάματος, οι εκδηλώσεις των ΜΚΟ,
- η κατήχηση στα σχολεία, οι καμπάνιες στα γήπεδα, και τα κηρύγματα στις εκκλησίες
επιστρατεύονται οι διαφημίσεις μεγάλων εμπορικών εταιριών για να μην μείνει κανείς από τις μάζες που δεν θα πειθαρχήσει στα παραγγέλματα
...
"Εις υγείαν ενός ανοιχτού κόσμου. Ενός κόσμου χωρίς σύνορα ή εμπόδια. Στην πεποίθηση ότι υπάρχουν περισσότερα που μας ενώνουν από όσα μας χωρίζουν. Για να βρείτε κοινό έδαφος τσουγκρίστε ένα μπουκάλι με το άτομο δίπλα σας. Επειδή ένας ξένος είναι απλώς ένας φίλος με τον οποίον απλώς δεν ήπιες μια κρύα Heineken ακόμα. Ανοίξτε τον κόσμο σας"....
Διαφήμιση με τρία ζευγάρια ανθρώπων που διαφωνούν σε τρία θέματα Φεμινισμός. Κλιματική αλλαγή. Τρανσεξουαλισμός και «ταυτότητα φύλου».
...
Εκτός της Heineken, την ίδια ατζέντα προωθεί και η Budweiser, καθώς θέλοντας να προωθήσει την μαζική μετανάστευση (και να κάνει πόλεμο στον Τραμπ), θυμήθηκε την εποχή του Super Bowl ...
Σχόλια:
Αυτός που πληρώνει για να διαφημίζει κάτι, προσδοκά σε αύξηση των κερδών του.Λέξεις εντοπισμού: